Rejestracja




MP POWER DAY

21 listopada (wtorek), godz. 15.30,
Reduta Banku Polskiego oraz Studio Bank,
ul. Bielańska 10, Warszawa
 

Dawid Bednarski, creative strategist, Silver Plate, Kreatywny Roku Branży Eventowej 2015
Wychowany przez ludzi skupionych wokół Klubokawiarni Chłodna25. Współtworzył i promował wydarzenia kulturalne w Warszawie. Następnie jako PR manager przez kilka lat tworzył wizerunek agencji Shootme Photographers & Production. Tam fotografowie nauczyli go patrzeć i widzieć. Od 2013 roku kreował wydarzenia w agencji Walk Events, gdzie nauczył się znaczenia słowa event. Jego projekty zostały zauważone i docenione: w 2015 otrzymał nagrodę Kreatywnego Roku Branży Eventowej. Od października 2017 jako creative strategist tworzy koncepcje kreatywne w agencji Silver Plate.


 

Magdalena Galińska, laureatka MP Power Awards, MP Power 12 – zakupy, ekspert ds. zakupów usług eventowych
Z wykształcenia hotelarz, licencjat z zakresu organizacji i obsługi ruchu turystycznego, magister dziennikarstwa, licencjonowany pilot wycieczek – słowem branżowa pasjonatka od zawsze. Z branżą MICE zawodowo związana od 17 lat – początkowo w Polskiej Telefonii Cyfrowej, potem współorganizując eventy w telewizji HBO. Od 2005 r. pracowała w strukturach działu zakupów Polpharma – najpierw jako kupiec usług eventowych, a od 2008 r. na stanowisku kierownika ds. zakupów usług eventowych. Członek Polskiego Stowarzyszenia Managerów Logistyki. Aktywny uczestnik projektu „Dialog branżowy – dobry przetrag”.
 


 

Łukasz Gumowski, wiceprezes zarządu i dyrektor kreatywny agencji Plej, Kreatywny Roku Branży Eventowej 2013
Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Warszawskim, studiów MBA realizowanych przez London Business School oraz Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej, z zamiłowania grafik.
Przez trzy lata pracował jako dyrektor artystyczny w miesięczniku studenckim „Obserwacje”, następnie przez pięć lat był współwłaścicielem i dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej Obserwacje. Sześć lat pełnił funkcję dyrektora marketingu w Wyższej Szkole Techniczno-Ekonomicznej. Przez cały ten czas wspierał swoich kolegów ze szkoły – Rafała Krawczuka i Łukasza Ostaszewskiego, realizując zlecenia graficzne na potrzeby eventów i akcji, które organizowali w ramach swoich działalności: Plej events i Plej entertejment. Tak powstało Plej creative. A następnie koncepcja stworzenia agencji marketingu zintegrowanego Plej. Jego wielkim hobby jest kolarstwo. Autor bloga www.rovver.pl.
 


 

Marta Kicler, prezes MPI Poland Chapter, business development director, Mazurkas Travel
Absolwentka Ekonomii i Zarzadzania w Wyższej Szkole Organizacji Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, Zarzadzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów menedżerskich na WZ UW. Od 2007 roku związana z Grupa Mazurkas, gdzie obecnie odpowiada za cały zespół Mazurkas DMC Poland. Od 1 lipca 2017 – prezes MPI Poland Chapter.
 


 

Szymon Kobusiński, Absolwent Kierunku Fotografii na Wydziale Operatorskim w PWSFTiTv w Łodzi. Portret jest jego pasją od wielu lat. Fotografował wybitnych ludzi  kultury, polityków i czołowych biznesmenów. Prowadził wykłady m.in. w Szkole Filmowej w Łodzi, Warszawskiej Szkole Reklamy, ASP w Krakowie, UMCS w Lublinie, Festiwalu Fotografii w Rybniku i Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. Jest laureatem wielu nagród. Za najważniejsze wyróżnienie uważa nominację na gali Lucie Awards w Nowym Jorku do prestiżowego tytułu Moving Images Photographer of the Year za film „Metamorphosis”. Tworzy także unikalne projekty artystyczne – kreacyjne zdjęcia podwodne, w których osiąga niezwykłe wizualne efekty. „Whaternet”, „(nie)nasyceni kolorem” i „Metamorphosis” to jedne z ostatnich serii, cieszących się szerokim uznaniem. Stworzył szereg indywidualnych projektów fotograficznych, które były prezentowane na licznych wystawach. Angażuje się w kampanie społeczne m.in. Szlachetną Paczkę, Indeks Przyszłości, #PodziękujNauczycielowi i Bezpieczny Przejazd.
Twórca Studia Bank.


 

Maciej Ledzion partner/członek zarządu endorfina events i WebTalk Interactive
Z branżą eventową związany jest od 2004 roku. Pierwsze doświadczenie w branży zdobywał w 2004 roku jako marketing manager jednego z największych eventów w Polsce – turnieju tenisowego J&S Cup (top 20 na świecie). Następnie pracował w Pernod Ricard, odpowiadając za strategię marketingową marki Ballantine’s. Jako osoba odpowiedzialna za sprzedaż i rozwój pracował w branży reklamowej, eventowej, PR oraz interaktywnej w latach 2006-2008. Obecnie partner w agencji endorfina events. Aktywny uczestnik projektu „Dialog branżowy – dobry przetrag”.
 


 

Katarzyna Michalak, koordynator ds. organizacji imprez, Provident Polska, członek jury MP Power Awards
Eventy pokochała, pracując w Agencji Multi Communications, gdzie podglądała i uczyła się od najlepszych. Następnie przeszła na drugą stronę barykady – od 13 lat organizuje wydarzenia specjalne i zajmuje się komunikacją wewnętrzną do pracowników Providenta. Najbardziej lubi te największe i najbardziej skomplikowane eventy – gale i konferencje dla ponad 2000 osób, jednak w między czasie zajmuje się także tymi mniejszymi. Jest odpowiedzialna za realizację projektu od powstania pomysłu i budżetowania poprzez realizację aż do momentu rozliczenia. Większość eventów wykonuje sama, przy realizacji dużych jest odpowiedzialna za współpracę z agencją. W ramach programu społecznego Providenta „Kultura dzielenia się wiedzą” prowadzi wykłady na uczelniach wyższych o tematyce eventowej. Uwielbia czytać, szczególnie kryminały, i rozwiązywać zagadki, dlatego skończyła Kryminalistykę i Prawo Dowodowe na Uniwersytecie Warszawskim.


 

Marta Dunin-Michałowska, prezes Mea Group, prezes zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Z branżą eventową związana od blisko dwudziestu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję założyła w 2008 r. i odtąd konsekwentnie ją rozwija, co zapewniło Mea Group dynamiczny wzrost i pozycję jednego z liderów polskiego rynku organizacji eventów.
Laureatka tytułów „Osobowość Roku 2014” magazynu MICE Poland w kat. Organizator oraz „Businesswoman Roku 2014” w kat. Lider w branży eventowej magazynu „Businesswoman & life” oraz nagrody w ramach MP Power Awards w kategorii Meeting planner – agencja eventowa. Ukończyła Wydział Turystyki i Rekreacji w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Warszawie. Wykładowca Studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Zasiada też w jury konkursu TopEvent oraz Radzie Programowej Event Biznes.
Wspiera organizacje promujące jeszcze większą obecność kobiet w biznesie. Szczególnie chętnie angażuje się w działania społeczne, takie jak pomoc bezdomnym, dzieciom, wspiera Fundację Pożywienie Darem Serca. Czas wolny poświęca rodzinie i realizacji swoich pasji: aktywnościom sportowym, holistycznemu stylowi życia, psychologii i filozofii, wspieraniu kobiet. Jej hobby to czytanie książek oraz zdrowe gotowanie.


 

Lena Mitkowa, dyrektor kreatywna / partner w agencji Leniva
Z wykształcenia filolog (filologia polska i niemiecka) oraz producent nowych mediów.
Wraz z zespołem w ostatnich latach przygotowała komunikację wizualną (print, online) dla kilkudziesięciu klientów – od lokalnych firm w Polsce i w Niemczech po globalne marki. Pokłada ogromną w wiarę w strategiczne myślenie, zdrowy rozsądek oraz konsekwencję w działaniu.
www.lenivastudio.com


 

Sebastian Oprządek, prezes zarządu El Padre, prezes zarządu Klubu Agencji Eventowych
Magister Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Marketing). Absolwent studiów podyplomowych UW (Psychologia Zachowań Rynkowych). Współzałożyciel firmy Eskadra sp. z o.o. zajmującej się szkoleniami, marketingiem oraz eventami. W latach 2005-2009 Prezes zarządu Grupy Eskadra (w 2008 roku spółka otrzymała tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego). Od 2010 do chwili obecnej udziałowiec, prezes zarządu, dyrektor obsługi klienta agencji El Padre. Współtwórca wielu kampanii i laureat nagród z zakresu marketingu: Złotej Strzały, Boomerangu, Golden Arrow, Złotych Spinaczy, MP Power oraz Globes Award. Członek założyciel Klubu Agencji Eventowych przy SAR, członek Jury konkursu KTR. Laureat statuetki MP Power Awards 2012 w kategorii agencja eventowa. Laureat statuetki Osobowość Roku MICE Poland 2015 w kategorii Organizator. W latach 2015 – 2016 członek zarządu KAE, od lutego 2017 roku prezes zarządu KAE.


 

Edyta Styczeń-Gawin, kierownik ds. komunikacji marketingowej - projekty marketingowe, Netia SA, przewodnicząca Jury MP Power Awards 2016
Od 13 lat zajmuje się eventami, od początku w tej branży związana jest z Netią, jako event manager, a obecnie specjalista od różnego typu projektów marketingowych. Spośród kilkuset eventów, które zorganizowała i część sama wyprodukowała, na uwagę zasługuje m.in. pięć edycji Kongresu Biznes to Rozmowy, który skupiał ponad 1200 osób, 30 prezenterów z kraju i znanych na świecie osobistości związanych z nowoczesnymi środkami komunikacji, technologią i innowacjami. Ukończyła studia o specjalności marketing i zarządzanie a także dziennikarstwo. Dodatkowo jest producentem telewizyjnym, ale traktuje to zajęcie na razie jako hobby.


 

Sebastian Wasiński, dyrektor kreatywny Orchidea Group, Kreatywny Roku Branży Eventowej 2014
Ukończył Akademię Filmu i Telewizji w Warszawie oraz Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie w kreacji eventów zdobył, pracując w jednej w największych agencji eventowych w Polsce, gdzie zaczynał na stanowisku junior creative. Ukoronowaniem tej drogi jest Orchidea Group Sp. z o.o., w której pełni rolę dyrektora kreatywnego, a także jest współwłaścicielem. Jest autorem wielu projektów eventowych i kampanii promocyjnych takich firm i instytucji jak Adidas, Bioderma, Bayer, Bank Pekao SA, BGŻ BNP Paribas, Coca-Cola, Giełda Papierów Wartościowych, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Nestle, Pepsi, Statoil, RWE Polska, Siemens i wielu innych.


 

Bogdan Wąsiel, dyrektor kreatywny Jet Events, Kreatywny Roku Branży Eventowej 2012, przewodniczący Jury Kreatywny Roku Branży Eventowej
Aktor, reżyser, scenarzysta, dramoterapeuta. Współzałożyciel i prezes zarządu Teatru i Fundacji Wierzbak. Uczestniczył w krajowych i zagranicznych festiwalach teatralnych, jest laureatem wielu nagród artystycznych (m.in. Nagrody Artystycznej Młodych im. St. Wyspiańskiego oraz nagrody Ministra Kultury i Sztuki). Autor i współrealizator cykli programów telewizyjnych poświęconych aktywności artystycznej dzieci i młodzieży. Opracował nowatorskie metody dramoterapeutyczne i artystyczno-wychowawcze. Trener specjalizujący się w działaniach integracyjnych i rozwijających kreatywność, a w szczególności drama based training. Współpracując z wieloma agencjami reklamowymi, opracowywał i realizował projekty eventów i akcji promocyjnych m.in. dla takich firm i instytucji jak: Telekomunikacja Polska, Orange, Giełda Papierów Wartościowych, Bosch, ENEA, Generali, Hewlett-Packard, Komisja Europejska, Segro, Coca-Cola, Kompania Piwowarska, B.A.T. Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski.
 


 

Cezary Wilemajtys, właściciel United Partners, członek Jury MP Power Awards
Z wykształcenia anglista, absolwent Brytyjskiego Centrum Prawa Angielskiego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 2004 roku członek Meeting Professionals International, członek założyciel polskiego oddziału MPI oraz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel w 2009 r. Wieloletni felietonista magazynu MICE Poland, gdzie od 2003 r. prowadził swoją rubrykę. Zasiadał w kapitule konkursu Osobowość Roku branży MICE w Polsce. Kieruje firmą United Partners oferującą usługi z zakresu incentive marketingu: strategii i wdrażanie programów lojalnościowych i konkursów sprzedażowych B2B z wykorzystaniem podróży motywacyjnych. Aktywny uczestnik projektu „Dialog branżowy – dobry przetrag”.
 

Partnerzy

PANELIŚCI

   
 
zobacz wszystkich

INTYMNOŚĆ

Podczas MP Power Day odbędzie się
wernisaż zdjęć Szymona Kobusińskiego

Więcej informacji